مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از واگذاری بیش از ۵۴ هکتار زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری در دو ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در طول دو ماه گذشته با ۷۷ متقاضی سرمایه گذاری قراداد منعقد شده و بیش از ۵۴ هکتار زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واگذار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری در تعداد قرارداد‌ها و رشد ۴ برابری در میزان اراضی واگذار شده داشته است.

به گفته او، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۵ درصد از برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹ مربوط به واگذاری اراضی صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه گذاری تحقق پیدا کرده است.

خانپور افزود: شهرک‌های صنعتی خرمدشت، لیا و حکیمیه به ترتیب میزان بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان مساحت واگذاری صنعتی را داشته اند.

رئیس هئیت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید"توسعه شهرک‌های صنعتی تقاضا محور موجود، ساماندهی زیرساختها، جذب حداکثری سرمایه گذار داخلی و خارجی و حفظ وضع موجود صنایع کوچک فعال و ساماندهی واحد‌های راکد از اولویت‌های کاری است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.