مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر گفت: فدراسیون پروتکل‌های سختی را برای ادامه مسابقات تعیین نموده که اکثر تیم‌ها توانایی انجام آن را ندارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلام حسین قنواتی مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر در خصوص برگزاری ادامه مسابقات لیگ دو کشور گفت: سازمان لیگ در نظر دارد مسابقات را ادامه دهد و تاریخ جدید شروع تمرینات و بازی‌ها را هم اعلام کرده است.

او افزود: فدراسیون پروتکل‌های سختی را برای ادامه مسابقات تعیین نموده که نه تنها باشگاه شهرداری بندر ماهشهر بلکه اکثر تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی هم توانایی انجام آن را ندارند و فقط می‌گویند پروتکل های بهداشتی باید رعایت شود.

قنواتی بیان داشت: تضمین اجرا با کیست؟ طبق پروتکل‌های اعلام شده هر ۵ روز یک بار باید تست بگیریم که هر بار تست تقریبا بین ۲۵ تا ۲۸ میلیون هزینه دارد که بسیار زیاد است و باشگاه توان انجام و پرداخت آن را ندارد.

مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر تصریح کرد: مسئله دیگری که شرایط را برای ما سخت‌تر می‌کند وضعیت قرمز استان خوزستان است که در حال حاضر حتی اجازه تمرین را هم به ما نمی‌دهند و واقعا نمیدانیم که‌چطور تیم را آماده مسابقات کنیم و توان برگزاری اردو در خارج از استان را هم نداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.