فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای نظارت عالیه سازمان بنادر و به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سواحل، از نوار ساحلی و اسکله‌های صیادی استان بازدید شد.

محافظ سوم سهراب طیبی فرمانده یگان حفاظت بنادر استان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  از گشت اختصاصی از نوار ساحلی استان به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سواحل و در راستای بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد.

محافظ سوم سهراب طیبی اظهار کرد: طی گشت دو روزه، از نوار ساحلی استان، سازه‌های اسکله و عملیات لایروبی اسکله صیادی رمین، اسکله مردمی گیشاب، پروژه سه هزار هکتاری گلخانه گیشاب، نوار ساحلی شرق، اسکله مردمی رودیک، اسکله‌های صیادی بریس- پسابندر و موج شکن مردمی گواتر بازدید بعمل آمد.

او گفت: همچنین در این راستا، اسکله صیادی و اسکله ساماندهی قایق‌ها در کنارک، اسکله صیادی تنگ جدید و قدیم، موج شکن مردمی گوردیم و کارگاه‌های لنج سازی مورد بازدید قرار گرفت.

محافظ سوم سهراب طیبی تصریح کرد: به منظور افزایش آگاهی عمومی در ارتباط با حق مالکیتی و نظارت عالیه سازمان بنادر و دریانوردی بر سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی؛ با رویکرد تعاملی سازنده نسبت به راهنمایی و اطلاع رسانی به صاحبان صنایع دریایی اقدامات لازم انجام گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار