سرقت نمونه‌های آزمایشگاهی کروناویروس توسط میمون‌ها!

سرقت نمونه‌های آزمایشگاهی کروناویروس در هند بیم شیوع گسترده این ویروس کشنده در این کشور را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از کشور‌هایی که با کرونا درگیر شده، کشور هند است. تاکنون بیش از ۱۸۲۰۰۰ تن در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از ۵۰۰۰ تن از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند. پس از شیوع کرونا در هند، دولت نارندرا مودی به منظور جلوگیری از شیوع گسترده کرونا در این کشور دارای جمعیت میلیاردی قرنطینه سراسری اعمال کرد.

اما به تازگی سرقت نمونه‌های آزمایشگاهی کروناویروس توسط میمون‌ها در هند خبرساز شده است. در این حادثه سه نمونه کروناویروس از دانشکده پزشکی میروت واقع در ایالت اوتار پرادش توسط میمون‌ها سرقت شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این میمون‌ها با حمله به تکنسین‌های آزمایشگاه اقدام به سرقت این نمونه‌ها کردند. بنا به این گزارش یکی از تکنسین‌ها در حال حمل این نمونه‌های آزمایشگاهی بود که میمون‌ها موفق به ربودن آن از دست وی شدند.


بیشتر بخوانید: لحظه تکان دهنده نجات نوزاد زنده به گور شده! (+۱۸)


در ویدئویی که منتشر شده است این میمون‌ها در حالی که با سرقت نمونه‌های آزمایشگاهی به بالای درخت رفته اند دیده می‌شوند. سرقت نمونه‌های آزمایشگاهی کروناویروس اکنون بیم شیوع گسترده این ویروس کشنده در این ایالت هند را افزایش داده است. در عین حال رئیس پلیس محلی در خصوص خطر سرایت ویروس به شهر‌های نزدیک از طریق میمون‌ها هشدار داده است.

گفتنی است؛ طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌های هند پرسنل دانشکده پزشکی میروت موفق شدند این این باکس‌های نمونه را از دست میمون‌ها خارج کرده و آن‌ها را به آزمایشگاه برگردانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
صد رحمت به سگ