معاون امور عمرانی استاندار ایلام خبر داد;

ارائه خدمات مطلوب به زائران با احداث درمانگاه در پایانه مرزی مهران

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: احداث درمانگاه مناسب برای زائران، اقدامی ضروری توسط دانشگاه علوم پزشکی در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر در اربعین حسینی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ احمد کرمی معاون امور عمرانی استاندار ایلام در جلسه بررسی جانمایی مکان احداث درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی در پایانه مرزی مهران گفت: اربعین حسینی فرصت بزرگی برای شناسایی استان ایلام به عنوان دروازه ورود به عتبات عالیات در کشور عراق بوده است.

او ادامه داد: احداث درمانگاه مناسب و در خور شأن و منزلت زائران اقدامی ضروری توسط دانشگاه علوم پزشکی در جهت ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر در اربعین حسینی خواهد بود.

کرمی افزود: مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ایام اربعین حسینی به شایستگی به زائران خدمت نمودند که این موضوع شایسته بهترین تقدیر‌ها است.

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات شایسته و مسئولانه مجموعه دانشگاه در اربعین حسینی و ایام شیوع بیماری کرونا در سطح استان گفت: مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در تمام شرایط و عرصه‌ها همواره خود را وقف خدمت به مردم نموده اند که نمونه بارز آن خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و مبارزه با بیماری کرونا است.

کریمیان ادامه داد: ارتقاء زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی موجب افزایش سطح خدمات دهی به زائران و رضایت مندی بیشتر آنان خواهد شد.

او بیان کرد: قطعاً احداث این درمانگاه به عنوان یک ضرورت، می‌تواند منشا خدمات ارزشمندی به زائران در نقطه صفر مرزی و پایانه بین‌المللی مهران باشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.