سال ۹۸، سال چاپ میلیونی کتاب در البرز

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: سال گذشته ۱،۴۱۲،۴۵۰ جلد کتاب در البرز به چاپ رسید.

ناصر مقدم، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: ۱،۴۱۲،۴۵۰ جلد کتاب شامل ۱۴۴۳ با موضوعات شعر، اجتماعی، روانشناسی، خانواده، سبک زندگی، جامع شناسی و... در سال گذشته در استان البرز به چاپ رسیده است.

ناصر مقدم افزود: از میان ۱/۴۱۲/۴۵۰ جلد کتاب که درسال ۱۳۹۸ به چاپ رسیده است، ۱/۳۳۳/۴۰۰ جلد کتاب مربوط به شهر کرج، ۱۲/۵۵۰ جلد کتاب فردیس و ۶۶/۵۵۰ جلدکتاب شهرستان ساوجبلاغ است.

او گفت: سال گذشته به منظور اجرای طرح اختصاص سهمیه کتاب به ادارات شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در اقصی نقاط استان البرز مبلغ یک میلیارد و هشتاد میلیون ریال از سهمیه کتاب اختصاصی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این اداره کل، به ادارات شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز استان اختصاص یافت.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان این که شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه از ابتلا به این ویروس مانع از برگزاری اجتماعات و نمایشگاه‌ها شده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار هنرمندان استان البرز را در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشاهده کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.