مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: ۴۶۶۹۵ نفر در سال ۱۳۹۸ از نمایش های البرز دیدن کردند.

ناصر مقدم، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  گفت: در سال ۱۳۹۸ هنرمندان تئاتر البرز در دو رویداد مهم هنری درون استانی، جشنواره تئاتر استانی و جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت بسیار خوب درخشیدند و علاوه بر آن گروه‌های نمایشی در جشنواره‌های برون استانی نیز توانستند موفقیت‌های چشمگیری به دست آوردند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه افزود: در سال گذشته هنرمندان البرزی ۶۶۶ اجرا را به روی صحنه بردند که تعداد ۴۶۶۹۵ نفر در استان از این نمایش‌ها دیدن کردند.

او افزود: ۳۳ مورد این نمایش‌ها در قالب اجتماعی ۳۳، ۱۵ مورد در قالب مذهبی ، ۵ مورد در قالب دفاع مقدس، ۸ مورد در قالب کودک و ۵ مورد نیز در قالب طنز به روی صحنه رفت.

مقدم گفت: از میان نمایش‌های اجرا شده نمایش اسماعیل در جشنواره ملی رضوی و نمایش کوچه برزیلی‌ها در جشنواره استانی برگزیده شدند.

او همچنین با بیان این که ۱۱۶۲ نفر از بیمه شدگان صندوق اعتباری هنر استان البرز  از پرداخت حق بیمه خود در سه ماهه اول سال معاف شدند، افزود: با توجه به جلسه مدیرعامل صندوق اعتباری هنر که با ریاست دکتر جهانگیری، معاون اول ریاست جمهوری و با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است، مقرر شد هنرمندان در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد از پرداخت سهم بیمه خود معاف شوند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.