فرماندار شهرستان هرسین گفت : روابط عمومی‌ها با توجه به تعاریف متعدد و وظایف پیچیده‌ای که دارند آن طور که باید در ادارات مورد توجه قرار نمی‌گیرند و بصورت همزمان در چند پست سازمانی مشغول فعالیت هستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین گفت : روابط عمومی‌ها با توجه به تعاریف متعدد و وظایف پیچیده‌ای که دارند آن طور که باید در ادارات مورد توجه قرار نمی‌گیرند و بصورت همزمان در چند پست سازمانی مشغول فعالیت هستند و این چالش بعنوان یک آسیب در انعکاس عملکرد ادارات محسوب میشود.

او گفت :️ مسئولین و کارشناسان روابط عمومی‌ها می‌بایست ضمن تسلط و اشرافیت بر کلیه وظایف سازمانی اداره محل فعالیت خود اعتماد ذینفعان و مراجعه کنندگان را جلب نمایند.

شاه آبادی افزود :️ انتشار و شفاف سازی عملکرد سازمان محل خدمت برای افکار عمومی از مهمترین وظایف روابط عمومی هاست و باید با اطلاع رسانی‌های به موقع پاسخگوی شبهات عمومی باشد.

او افزود :️روابط عمومی‌های موفق فعالیت مستمر و هدفمندی دارند و می‌بایست همانند یک اتاق شیشه‌ای برای جامعه و مخاطبان عمل کنند و با جلب اعتماد عمومی با مردم ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.

شاه آبادی خواستار تحرک و پویایی هر چه بیشتر روابط عمومی‌های ادارات شهرستان هرسین شد و از مسئولین خواست با انتخاب یک مسئول روابط عمومی مستقل عملکرد حوزه کاری خود را به موقع اطلاع رسانی نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.