افزایش بهبودیافتگان از بیماری کرونا در شهرستان‌های لار، خنج و اوز

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، از افزایش بهبودیافتگان بیماری کرونا در شهرستان‌های لار، خنج و اوز به ۲۴۱ مورد خبر داد.

اُسروش سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: مجموع بهبود یافتگان از بیماری کرونا ۳ شهرستان لار، خنج و اوز به ۲۴۱ مورد افزایش یافت.

او با بیان اینکه شهرستان‌های خنج و اوز در ۲۴ ساعت گذشته مورد مثبتی نداشته اند، ادامه داد: تنها یک مورد مثبت مبتلا به کرونا در لارستان شناسایی شده که مربوط به شهر لار است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: کل مبتلایان به ویروس کرونا در لارستان با این یک مورد جدید به ۱۷۴ نفر رسید.

اسروش بیان کرد: پیش از این تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان لارستان ۱۷۳ نفر و فوتی‌ها ۲ نفر بوده است.

از شهروندان درخواست کرد: شهروندان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مراودات خود فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و در خانه بمانند و از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد مبتلایان به کروناویروس در استان فارس تا امروز شنبه ۱۰ خرداد ماه، ۵ هزار و ۸۸۱ نفر بوده است و ۱۰۸ نفر از آن‌ها جان خود را دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار