آتش سوزی در مرز کازرون و فراشبند/آتش مهار شد

مسئول روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: آتش سوزی در مرز شهرستان کازرون و فراشبند مهار شد.

سلیمانی مسئول روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به آتش سوزی در مرز شهرستان کازرون و فراشبند، اظهار کرد: این آتش مهار شده و نیرو‌ها در منطقه حضور داشته و در حال پایش محل هستند.

او با بیان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، ادامه داد: میزان خسارت هنوز برآورد نشده و مشخص نیست.

مسئول روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فارس اضافه کرد: نیرو‌های منابع طبیعی، مدیریت بحران، بسیج، هلال احمر، تشکل‌های مردمی، نیرو‌های جهادکشاورزی، فرمانداری، آموزش و پرورش، دامپزشکی، مرتعداران و بهره برداران شهرستان‌های کازرون و فراشبند به محل اعزام شده و اقدام به خاموش کردن آتش کرده اند.

سلیمانی تصریح کرد: با بارندگی‌های امسال، گیاهان و علف‌های زیادی رشد کرده بود که به دلیل گرم شدن هوا و خشک شدن این گیاهان، آتش بیشتر به علف‌های یکساله آسیب زده و درختان کمتر آسیب دیده اند.

او بیان کرد: این آتش سوزی چهارشنبه بعد از ظهر هفتم خردادماه از ارتفاعات کازرون شروع و چندین بار اطفا شده، ولی به علت وزش باد شدید و نیز صعب العبور بودن، مجددا روشن و گسترش پیدا کرده است و در نهایت دیشب در مرز شهرستان کازرون و فراشبند به طور کامل مهار شده است.

 شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.