حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز

۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور به شیراز آمده‌اند و در قالب اردوی جهادی دندانپزشکی به نیازمندان خدمت رسانی می‌کنند.

موصلی مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: در این اردوی جهادی، ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور با ۳۲ یونیت به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

او گفت: پیش بینی می‌شود در این ۴ روز، چهار صد نفر ویزیت شدند و پیش بینی می‌شود که هزار و دویست تا هزار سیصد نفر مورد معاینه و درمان در حوزه دندانپزشکی قرار گیرند و بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی این اردوی جهادی استفاده می‌کنند.

موصلی گفت: این اردو به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است و تا ۱۵ اردیبهشت با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق ادامه دارد.

مدیر کل کمیته امداد فارس، گفت: این اردوی جهادی با مشارکت مجموعه هوا و فضایی سپاه استان فارس، مجموعه سپاه فجر استان فارس، قرار گاه حاج عبدالله والی و کمیته امداد انجام شد که تمامی خدمات ارائه شده به صورت رایگان است.

موصلی، گفت: خدمات دندانپزشکی در این اردوی جهادی شامل عصب کشی، ساخت دندان کامل، جرم گیری و خدمات مرتبط با حوزه دندانپزشکی است.

این مقام مسئول گفت:جامعه هدفی که در این اردوی جهادی بهره‌مند شدند شامل خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و خانواده‌هایی که از لحاظ اقتصادی در شرایط ضعفیف تری هستند.

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: تلاش می‌شود امسال با بهره گیری از همه ظرفیت‌های گرو‌های جهادی بیش از سی هزار خدمت در استان فارس با بهره گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.