سونی یک رویداد PS5 دیگر را در ۴ ژوئن برگزار می‌کند

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده از سونی، این شرکت یک رویداد دیگر در ۴ ژوئن برای PS5 برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سونی مدتی پیش از جدیدترین ساخته خود در دنیای گیمینگ صحبت کرد. به گفته سونی این کنسول جدید قرار است تغییرات زیادی نسبت به نسل گذشته خود داشته باشد و تجربه گیمینگ را برای کاربران تغییر داده و بهبود بخشد. می‌توان گفت این کنسول به نوعی دقیقا همان‌ چیزی است که گیمرها از این صنعت می‌خواهند. البته مایکروسافت نیز همزمان با این شرکت، کنسول خود را معرفی کرد. 

انتشار ویدئوی تبلیغاتی جدید از رویداد آینده سونی

اخیراً سونی جزئیات بسیاری از مشخصات پلی‌استیشن ۵ را به تفصیل شرح داده است. اما قرار است هفته آینده اطلاعات بیشتری از این دستگاه به ما ارائه دهد. به همین دلیل این شرکت یک ویدئوی تبلیغاتی کوتاه از محصول آینده خود برای ما منتشر کرده است. این رویداد در ۴ ژوئن ساعت ۱:۰۰ برگزار و از طریق وب سایت‌ رسمی پلی استیشن پخش می‌شود.


بیشتر بخوانید: کنسول PS4 بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه فروش کرد


در ادامه ویدئوی تبلیغاتی منتشر شده از نسل بعدی پلی‌استیشن را مشاهده می‌کنید:

موارد گفته شده در ویدئوی تبلیغاتی کوتاه سونی

این ویدئوی تبلیغاتی نشان می‌دهد که اگرچه رویداد قبلی کمی بیشتر مشخصات فنی PS5 را فاش می‌کرد، این یکی روی بازی تمرکز دارد. در این ویدئوی کوتاه اطلاعاتی از قبیل زمان و شیوه برگزاری رویداد جدید PS5 گفته شده است. البته این رویداد فقط آنلاین خواهد بود و بخشی از یک سری از رویداد‌های آنلاین است که در کل به اکوسیستم PS5 اختصاص داده شده است.

چند ماه پیش که PS5 برای اولین بار معرفی شد، ویژگی که توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرد وجود هارد دیسک SSD در آن بود. این هارد به قدری سرعت عملکرد کنسول را افزایش می‌دهد که دیگر گیمرها صفحه لود شدن بازی را مشاهده نخواهند کرد. نسل جدید پلی‌استیشن را می‌توان یکی از قدرتمندترین کنسول‌های ساخته شده نامید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار