سرپرست فدراسیون بدنسازی:

وظیفه سرپرست فدراسیون های ورزشی برگزاری هر چه بهتر انتخابات است

امیری سرپرست فدراسیون بدنسازی درباره وظایف خودش در این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش انداممحمد تقی امیری سرپرست فدراسیون بدنسازی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: وظیفه سرپرست آماده کردن بستر برای انتخابات فدراسیون است. امیدوارم رئیس فدراسیون از جامعه  پرورش اندام باشد.  به نظر من کسی که سرپرست فدراسیون  است حق شرکت در انتخابات فدراسیون را ندارد  و من به حضور سرپرست در انتخابات انتقاد دارم.  

او گفت: در این مدت باشگاه‌های بدنسازی به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل بودند. با توجه به مصوبه جدید از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار است باشگاه‌های ورزشی در مناطق سفید بازگشایی شود. پیگیر هستیم  که  فعالیت باشگاه‌ها با توجه به پروتکل های بهداشتی آغاز شود تا معیشت آن‌ها به خطر نیافتد.

او درباره افزایش شهریه باشگاه‌های بدنسازی اظهار کرد: باید به زودی درباره شهریه باشگاه‌های ورزشی تصمیم‌ جدی گرفته شود. نظارت بر شهریه باشگاه‌ها جزو وظایف فدراسیون است. بخشی از این نظارت بر عده استان‌ها است. قطعا  به طور جدی نظارت‌های خود را ادامه خواهیم داد.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان عنوان کرد: ما به عنوان متولی برای مکمل‌های ورزشی به دنبال ایجاد اتفاقات خوب هستیم. مکمل سالم همیشه باید در تمام رشته‌های ورزشی مصرف شود. ما باید مکمل های ورزشی سالمی در اختیار ورزشکار قرار بدهیم و آن ها را در جهت استفاده درست از مکمل‌ها آگاه کنیم. با بررسی‌هایی که از سوی وزارت ورزش و فدراسیون صورت گرفته است، باید در شورای عالی ورزش کشور تصمیمات ویژه‌ای درباره مکمل‌هایی که قاچاق می‌شود تصمیماتی گرفته شود.  


بیشتر بخوانید: مراسم تودیع و معارفه رئیس فدراسیون بدنسازی برگزار شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار