عاقبت قلدری های اوباش کلاهبردار در البرز

رئیس پلیس امنیت عمومی البرز گفت: ۲۶ نفر از اوباشی که تحت عنوان خرید و فروش خودرو در منطقه مهدی آباد اقدام به کلاهبرداری و سلب آسایش شهروندان می‌کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ نورمحمد فتحی زاده، رئیس پلیس امنیت عمومی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر این که تعدادی از اراذل و اوباش منطقه مهدی آباد در قالب خرید و فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد تعدادی از اوباش سابقه دار منطقه مهدی آباد در قالب خرید و فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و در صورت اعتراض مالباختگان اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی البرز با بیان این که اقدامات این افراد باعث سلب آسایش شهروندان شده بود، گفت: ماموران با تحقیقات میدانی گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲۶ نفر از اوباش شدند.

او افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محل تجمع این اوباش اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه همه آن‌ها را دستگیر کرده و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

سرهنگ فتحی زاده با اشاره به اظهار رضایت و خرسندی شهروندان از این اقدام پلیس، گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس که بخواهد به هر نوعی این امنیت مخدوش کند، قانون به شدت با آن برخورد می‌کند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.