به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان شرکت Virtual Basement اخیرا مصاحبهای داشتهاند که در این مصاحبه اعلام کردهاند، مهندسان بخش توسعه این شرکت در حال کار روی بازی WWE مخصوص کنسولهای نسل بعد است. آنها در مصاحبه خود، صحبتی از تاریخ عرضه این بازی برای کنسولهای نسل نهمی نکردند چرا که دوست ندارند کارها با عجله پیش برود و باید همه چیز به موقع انجام شود. عجله نکردن در عرضه بازی یکی از اصلیترین دلایل این است که این شرکت برای تأمین اعتبار این پروژه و جلوگیری از ناشران و سرمایهگذاران، تمام تلاش خود را میکند. قصد شرکت Virtual Basement این است که این بازی را در مراحل و قسمتهای مختلف بسازد تا بتواند آن را بدون اشکال روانه بازار کند.
بیشتر بخوانید: پشتیبانی Xbox Series X از چهار نسل بازیهای این کنسول
به گفته یکی از مسئولان این شرکت، هنوز هیچ ارتقایی در بازی داده نشده و این شرکت در حال کار کردن با استعدادهای مستقل از همه نسلهای کشتیگیران WWE است. این بدان معنا است که بازی آینده WWE، همه ستارگان، گذشته، حال و آینده خود را به همراه دارد و قرار است دستهای از بزرگترینها را در آن ببینیم. یک امکان قوی وجود دارد که بازی بتواند محتوای اضافی را با تبلیغات متنوعی در بر بگیرد، اما در حال حاضر، تلاش تیم توسعهدهنده روی ایجاد داستان مستقل است و در عین حال گزینههایی برای انتخاب تبلیغات مختلف و عرصههای مختلف داشته باشد. در مورد دسته شخصیتهای این بازی به این اشاره شده است که تمام گزینهها انتخاب شدهاند و این یکی از بزرگتری مواردی است که این پروژه روی آن متمرکز شده است.
مسئولان Virtual Basement در مورد طراحی شخصیتهای بازی آینده WWE گفتهاند که طراحی شخصیتها با استفاده از ZBrush و سایر ابزار مدلسازی دیجیتال ساخته میشوند و برای این کار از فناوری اسکن سه بعدی استفاده نمیشود. طراحی شخصیتها بسته به پیچیدگی آنها از ۲ تا ۴ هفته به طول خواهد انجامید، اما توسعهدهندگان به دنبال این هستند که در ساختن یک پایه بسیار محکم و سرگرمکننده، همانطور که طرفداران به آن علاقه دارند، ایجاد کنند.
توسعهدهندگان قصد دارند ابتدا تمرکز خود را روی صیقل دادن به سیستم حرکتی افراد بگذارند، زیرا باید با ایجاد حرکات و تعامل سرگرمی برای طرفداران ایجاد کنند و سپس سیستمهای عصبی، معکوس و گرفتن را قدم به قدم روی شخصیتها قرار دهند. با توجه به این گفته، میتوان انتظار داشت که سری بعدی بازی WWE قرار است ترکیبی از بازیهای این سبک مانند No Mercy تا Smackdown vs. Raw ۲۰۱۱ باشد.
در مورد ضبط حرکات هم به این اشاره شد که Virtual Basement قرار است از ترکیبی از حرکات دست و حرکات سر را با حسگرهای مختلف ضبط کند. این کار شبیه به ضبط حرکات تانوس در فیلم انتقامجویان است. در رابطه با مجموعه حرکات و گرفتنها هم تلاش شده است تا انیمیشنها و حرکات بسیار روان باشند.
حال باید منتظر این بود تا بازی جدید WWE رونمایی شود تا ببینیم نسبت به نمونههای خود روی نسلهای قبل چه تغییراتی داشته است.
انتهای پیام/