۶۳ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۲۴ساعت گذشته، ۴۵ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۴۲نفر مرخص شده اند گفت: مجموع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های زیرمجموعه ۲۳۸نفر گزارش شده است.

او افزود:با ادامه ورود مسافران و رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، شاهد افزایش بیشتر بیماران کرونایی خواهیم بود.

شناسایی ۱۱بیمار جدید کرونایی

دکتر جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز تعداد بیماران جدید کووید۱۹ پذیرش شده در بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه را ۱۸نفر اعلام کرد و گفت: در این مدت ۲۱بیمار از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه ترخیص شدند.

او افزود: هم اکنون ۶۶بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری هستند.

بیشتر بخوانید: ۴۶ بیمار جدید در مازندران گرفتار کرونا شدند

روسای دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بر رعایت اصول بهداشتی مانند رعایت فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک، ضدعفونی دائم سطوح، شستشوی دست‌ها هر یک ساعت یکبار، پرهیز از سفر (درون و خارج استان) تاکید و اعلام کردند: با توجه به بازگشایی مشاغل و آغاز مسافرت‌ها و نیز برداشته شدن آرام محدودیت ها، به معنای عادی شدن وضعیت جامعه نبوده و امکان بازگشت دوباره بیماری کرونا وجود دارد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.