دستگاه قضا از حقوق مردم، بیت‌المال و دولت دفاع می‌کند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دستگاه قضا از حقوق مردم، بیت‌المال و دولت دفاع می‌کند.

 حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه  نشست با مسئولان در ساوه در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: دستگاه قضا از حقوق مردم، حق بیت‌المال و دولت دفاع می‌کند.

 حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه بازدید از مجتمع دادگاه حقوقی و کیفری اراک گفت: دستگاه قضا از حقوق مردم، حق بیت‌المال و دولت دفاع می‌کند.

حجت الاسلام موسوی افزود: در مبارزه با فساد با کسی مماشات نداریم و باید ضمن حفظ کرامت مردم و کارکنان در دستگاه قضایی استان، با یک حرکت انقلابی و جهادی جهت رفع مشکلات مردم گام‌هایی مثبت برداریم.

او با تاکید بر اقدامات جهادی و انقلابی اضافه کرد: ورود و خروج نظم و انضباط به معنای ساعات ورود و خروج ادرای نیست و نیرو‌های دستگاه قضا با تفکر انقلابی و عمل جهادی نباید در رسیدگی به پرونده‌ها تنها به ساعت اداری بسنده کنند و تکریم ارباب رجوع، نظم در پرونده‌ها و بهره گیری از ظرفیت مردمی باید مورد توجه کارکنان قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: تحول در قوه قضائیه و دستگاه قضا هرچند زیاد بوده، اما کافی نیست و در این رابطه باید منویات رهبری و رییس قوه قضائیه در راس امور باشد و تحول در مجموعه محاکم استان و شهرستان ایجاد شود و مبارزه با فساد درون و برون سازمانی در اولویت باشد.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری صبح امروز از مجتمع دادگاه حقوقی و کیفری اراک بازدید و ازکارکنان دادگستری در بخش‌های مختلف تقدیر کرد.

رئیس کل دادگستری استان سپس نشستی با مدیران کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی، ثبت اسناد و برخی مسئولان شهرستان ساوه در مورد وضعیت زمین‌های دولتی تصرف شده و زمین‌های مردم داشت.

در این نشست مقرر شد دادستان شهرستان ساوه به جد این مسئله را پیگیری کند و شورای نظارت تشکیل شود و در مورد این زمین خواری بزرگ و کلاهبرداری چندین ساله تصمیم‌گیری و رای صادر شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.