حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: رسیدگی به خانواده زندانیان از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

رسیدگی به خانواده زندانیان از اولویت‌های دستگاه قضایی است.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی صبح امروز به اتفاق شورای قضایی از زندان اراک بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات ندامتگاه و زندانیان قرار گرفتند.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جریان این بازدید در گفتگو با در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: رسیدگی به خانواده زندانیان از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام موسوی پس از بازدید از کارگاه قالی بافی، منبت و معرق کاری و کانون‌های حفظ قرآن و احادیث افزود: زندان مجازات شخصی نیست و خانواده‌های زندانیان در معرض آسیب بیشتر هستند و باید به آن‌ها توجه و رسیدگی بیشتر کرد.

او اضافه کرد: بنا بر دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر کاهش حضور زندانیان در ندامتگاه‌ها و بخشش و عفو مجرمین نادم با توجه به قوانین موجود تلاش خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: پرونده‌های این دسته از مجرمین را در کمترین زمان تجدید نظر کنیم تا به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.