مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از افزایش بیش از ۶ درصدی مصرف گاز CNG در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: مصرف سوخت CNG در اردیبهشت ماه ۹۹ در استان اردبیل به مقدار ۶.۷ درصد افزایش داشته است.

او در مورد مصرف سوخت گاز سی ان جی در استان اردبیل بیان کرد: میزان مصرف سوخت گاز سی ان جی در اردیبهشت ماه سال جاری به مقدار ۱۷ میلیون و ۷۵۰ هزار متر مکعب بوده است که نسبت به اردیبهشت ماه سال ۹۸ به مقدار ۶.۷ درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل افزود: از بابت مصرف گاز سی ان جی در استان اردبیل به میزان ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر در مصرف بنزین موتور در یک ماه گذشته در استان اردبیل صرف جویی شده است و از لحاظ سبد سوختی، مصرف CNG به مقدار ۴۱.۶ درصد جایگزین بنزین موتور شده است.

مدنی در ادامه تصریح کرد: مصرف گاز CNG در استان اردبیل در مقایسه با ماه قبل در حدود ۲۰/۴ درصد افزایش مصرف داشته است که این افزایش مربوط به کاهش قرنطینه بیماری کرونا ویروس می‌باشد.

او افزود: منطقه اردبیل دارای ۷۰ باب جایگاه فعال سوخت سی ان جی می‌باشد که روزانه در حدود ۵۲۵ هزار متر مکعب سوخت پاک که به صورت تقریبی برای ۳۰ هزار دستگاه خودرو توزیع می‌کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.