استاندار سمنان گفت: در حال حاضر شهرستان‌های شاهرود و میامی در وضعیت سفید قرار دارند که این موضوع نشان از همکاری خوب مردم و تلاش‌های کادر درمانی و مسئولان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان با اشاره به همسایگی استان سمنان با ۸ استان مجاور و تردد زیاد از جاده‌های استان افزود: علی رغم تردد‌های فراوان از استان، اما با تلاش‌های زیاد مردم و گروه‌های جهادی استان در مدیریت کرونا خوب عمل کرده است. 

او با اشاره به وجود تحریم‌های شدید علیه کشور ایران افزود: از بسیاری از کشور‌های پیشرفته دنیا در مدیریت بیماری کرونا تاکنون بهتر عمل کرده ایم.

استاندار سمنان با اشاره به مشکلات اقتصادی و گرانی بعضی از اجناس در سطح کشور تصریح کرد: استان سمنان از بسیاری از استان‌های دیگر نرخ تورم پایین تری دارد و در موضوع اشتغال نیز وضع استان از بسیاری از استان‌های دیگر مناسب‌تر است.

آشناگر در خصوص آخرین اقدامات در خصوص مدیریت بیماری کرونا در استان گفت: خوشبختانه با همکاری مردم و تلاش‌های کادر درمانی و همکاری مسئولین در حال حاضر وضعیت شهرستان‌های میامی و شاهرود سفید است و از این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز جمعه برگزار می‌شود.

او افزود: وضعیت دیگر شهرستان‌های استان نیز زرد است که امیدواریم با ثباتی که در خصوص این بیماری شکل گرفته است زودتر شاهد سفید شدن وضعیت دیگر شهرستان‌های استان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.