فریور از بهبودی حدود ۸۲ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد.

فریور سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه موارد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در مجموعه تحت مدیریت این دانشگاه به ۵۶۰ نفر رسیده است گفت: از این تعداد ۴۷۵ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

او با بیان اینکه ویروس کرونا در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه در مرحله کنترل است افزود: شستن دست با آب و صابون، پرهیز از حضور در مهمانی‌ها و تجمعات و رعایت نکات بهداشتی از جمله اقداماتی است که می‌تواند در روند کاهش این بیماری اثرگذار باشد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی سمنان تصریح کرد: کسانی که در تعطیلات عید فطر به مسافرت رفته بودند اگر علائم مشکوک به ویروس کرونا دارند حتما باید به مراکز درمانی مراجعه کنند.

فریور با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی مهم‌ترین راهکار برای شکست کرونا ویروس است بیان کرد: با توجه به بازگشائی برخی مشاغل پرخطر و لزوم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی اگر افراد موارد ناقصی از رعایت این دستورالعمل‌ها مشاهده کردند حتما موارد را به مراکز بهداشت شهرستان‌ها و ستاد کنترل کرونا دانشگاه علوم پزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار