رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش توجه به زندانیان استان ایلام با توجه به شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در دیدار با سرپرست سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی استان گفت: زندانیان قشری از جامعه هستند که در این شرایط که بیماری کرونا شیوع پیدا نموده، به لحاظ بهداشتی و رعایت اصول پیشگیرانه بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرند.

او افزود: در سال‌های گذشته دانشگاه علوم پزشکی و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی استان بهترین همکاری و تعامل را با یکدیگر داشته‌اند و همچنان نیز تداوم خواهد داشت.

کریمیان اظهار کرد: همواره تلاشمان بر این اساس استوار بوده که به قشر زندانیان ، بهترین کمک و خدمات دهی را داشته باشیم که این امر در قالب تفاهم‌نامه‌های همکاری بین دانشگاه و سازمان زندان‌ها نمود بیشتری پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد: از زندانیانی که مرخصی آنان به اتمام رسیده ، پیش از ورود به زندان نمونه تست ابتلا به کرونا در کمتر از ۲۴ ساعت انجام و نتیجه آن مشخص می‌شود تا سلامت دیگر زندانیان به خطر نیفتد.

در ادامه نیز سرپرست سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر زندانیان به بهترین وجه ممکن فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند.

مهدی زاده ادامه داد: با توجه به اینکه پرسنل این سازمان هم با زندانیان و هم خانواده‌هایشان ارتباط دارند، لازم است به سلامت خود و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیشتر توجه کنند.

او از خدمات دهی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در قالب کلینیک سیار دندانپزشکی به زندانیان اشاره کرد و افزود: این اقدام شایسته علاوه بر رضایت خاطر از زندانیان، مورد تحسین و تمجید مسئولان قوه قضاییه قرار گرفت و در سطح قوه از وزارت بهداشت به خاطر این اقدام حسنه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.