ارائه خدمات رایگان به دامداران شهرستان فهرج

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج با اشاره به وضعیت متوسط و ضعیف اکثر دامداران این شهرستان گفت: ارائه خدمات رایگان از سوی دامپزشکی، کمک بزرگی به رونق تولید در بخش دامداری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ددد مهدی بماندشتی، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: با توجه به اینکه اکثر دامداران شهرستان از نظر مالی در سطح متوسط و ضعیف هستند؛ بنابراین ارائه خدمات رایگان از سوی دامپزشکی همانند سال‌های قبل کمک بزرگی در سال جهش تولید خواهد بود.

او از مسئولان استانی خواست تا با نگاهی ویژه به این قشر از  جامعه، اعتبارات مناسبی به این بخش بدهند تا بتوان با خدمات بیشتر به آن‌ها، شعار سال یعنی جهش تولید را محقق کرد.

بماندشتی گفت: دامپزشکی با نظارت بر مراکز پرورش و تولید دام و طیور و حفاظت از سرمایه دامی، نقش خطیری در رونق و جهش تولید و حفظ اقتصاد جامعه بر عهده دارد.

او با اشاره به اهمیت سلامت مواد غذایی دامی در سلامت افراد جامعه و در نتیجه رسیدن به جامعه‌ای با اقتصاد پویا، افزود: دامپزشکی در حوزه نظارت بر فرآورده‌های خام دامی با جدیت تمام و از طریق بازرسی کارشناسان دامپزشکی در مراکز عرضه شهرستان مشغول خدمت رسانی است.

بماندشتی گفت: دامپزشکی به عنوان خط مقدم مبارزه با بیماری‌های مشترک و واگیر دامی، در سال جهش تولید اقدام به اجرای طرح‌های تست و حذف دام‌های بیمار از چرخه تولید، واکسیناسیون دام و طیور، سمپاشی اماکن دامی می‌کند که این امر علاوه بر کمک به بهداشت عمومی، از وارد آمدن هرگونه خسارت به تولیدکننده‌ها جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۳ تير ۱۳۹۹
پروانه بهره برداری قابل انتقال برای فروش داریم در صورت نیاز تماس بگیری
آخرین اخبار