معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه‌مسکن مهر شهر‌های ماهیدشت، کرند و بیستون تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: به زودی این واحد‌ها تعیین تکلیف و به مردم واگذار خواهد شد.

تعیین تکلیف مسکن مهر‌های ۳ شهرستان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : توسعه بخش مسکن یکی از حوزه‌های مورد تاکید مدیریت ارشد استان در سال جهش تولید است.

او گفت : نشست امروز به تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن نیمه کاره و یا فاقد متقاضی در شهر‌های استان اختصاص داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه افزود : بنیاد مسکن گزارشی از مجموعه‌های مسکن مهر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و اداره کل راه و شهرسازی گزارشی مشابه مربوط به مسکن مهر شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر ارایه داد.

سالاری ادامه داد: در قصرشیرین ۲ پروژه نیمه کاره وجود دارد که یکی از آن‌ها با ۱۲۵ واحد آماده است و بقیه نیز تا شهریورماه آماده می‌شود. پروژه دیگر در شهر جدید قصرشیرین اجرا شده که با رایزنی صورت گرفته مقرر شد به واحد‌های یک طبقه تبدیل شود و از منابع داخلی بنیاد مسکن هزینه‌های آن تامین شود.

استاندار کرمانشاه در رابطه با مسکن مهر‌های ماهیدشت گفت: برای واگذاری این واحد‌های مسکونی باید قیمت کارشناسی زمین‌ها مشخص شود.

هوشنگ بازوند افزود: سپاه، ارتش و کارخانه سیمان متقاضیان اصلی این مسکن مهر هستند که برای کارکنان خود از آن بهره ببرند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: نمایندگان این نهاد‌ها نشستی با حضور مدیران مربوطه برگزار کنند تا براساس قیمت تمام شده سرنوشت واحد‌های مسکن مهر ماهیدشت مشخص شود.

بازوند گفت: در صورتی که سپاه و ارتش متقاضی این واحد‌ها باشند موضوع تسهیلات مسکن مهر آن لغو می‌شود و باید با بانک تسویه حساب کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.