رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از احتمال طغیان "کرونا" در استان خبر داد و گفت : اگر مردم رعایت نکنند و این شرایط ادامه داشته باشد، در روز‌های آینده با طغیان کرونا مواجه خواهیم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : امروز استان در وضعیت هشدار قرار دارد، اما هنوز به حدی نرسیده‌ایم که بخواهیم ادارات و اصناف را تعطیل کنیم، اما اگر این روند ادامه داشته باشد و به حدی از هشدار برسیم که نگران کننده باشد، قطعا مجبور به اتخاذ تصمیماتی خواهیم بود که به نفع اقتصاد استان نخواهد بود.

او گفت : از طرفی تعطیلی هم برای مدتی کاربرد دارد و نمی‌شود همه روزه همه جا تعطیل باشد و یک مشکل دیگر هم برای تعطیلی طولانی مدت، سفر رفتن مردم است. همین تعطیلات عید فطر جاده‌های شمال کشور شلوغ بود و این وضعیت به نفع هیچ کس نیست، بنابراین نمی‌توان بصورت مداوم تعطیلی را در دستور کار قرار داد.

او بی خیالی مردم نسبت به کرونا را نگران کننده دانست و افزود: مردم باید بدانند کرونا هنوز هست و تمام نشده و هیچ چیز تغییر نکرده که آن‌ها بخواهند نسبت به رعایت نکات بهداشتی سرد شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.