سازنده بازی مورتال کمبت اعلام کرده است که مهم‌ترین عامل در نسل بعدی کنسول‌ها، موضوع سرعت بارگذاری بازی‌ها خواهد بود.

مهم‌ترین موضوع در نسل بعدی کنسول‌ها، سرعت بارگزاری خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسل بعدی کنسول‌ها قرار است در اواخر سال جاری وارد بازار شوند و به واسطه داشتن قابلیت‌هایی حیرت آور در این نسل، نظر بسیاری از گیمرها به سوی دو کنسول بعدی یعنی Xbox X و PS5 جلب شده است. این دو کنسول از ویژگی‌های منحصر به فردی استفاده می‌کنند که می‌تواند عملکرد آن‌ها را به میزان قابل توجهی نسبت به نسل فعلی کنسول‌ها افزایش دهد و برتری چشم‌گیری نسبت به نسل فعلی آن‌ها داشته باشند. اما به تازگی سازنده بازی مورتال کمبت اعلام کرده است که نسل بعدی کنسول‌ها ویژگی‌هایی دارد که گیمرها تا زمانی که از این دو کنسول استفاده نکنند، متوجه این ویژگی‌ها نخواهند شد.

سازنده بازی مورتال کمبت اعلام کرد که اولین چیزی که گیمرها پس از کار با نسل بعدی کنسول‌ها متوجه آن خواهند شد به موضوع گرافیک بازی‌ها باز می‌گردد و این موضوع گیمرهایی که از نمایشگرهای با کیفیت استفاده می‌کنند را تا حد بسیار زیادی شگفت زده خواهد کرد؛ اما شاید ویژگی مهم‌تری نیز در نسل بعدی کنسول‌ها وجود داشته باشد که آن هم افزایش چشم‌گیر سرعت بارگیری بازی‌ها است. این ویژگی باعث خواهد شد به طور کلی صفحه لودینگ از کنسول افراد حذف شده و کاربران دیگر منتظر بارگذاری بازی‌ها نشوند.

مهم‌ترین موضوع در نسل بعدی کنسول‌ها، سرعت بارگزاری خواهد بود

علاوه بر این، سازنده بازی مورتال کمبت درباره کنسول‌های بعدی اعلام کرد که موارد زیادی در نسل بعدی کنسول‌ها وجود خواهد داشت که ممکن است برای بسیاری از گیمرها اصلا مطرح نباشند اما همین موارد باعث شده‌اند قدرت کنسول‌های بعدی به میزان بسیار زیادی افزایش یابند.


بیشتر بخوانید


همچنین به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد بارگذاری بازی State of Decay 2 که در کنسول Xbox One حدود ۵۰ ثانیه طول می‌کشید، در کنسول Xbox Series X فقط ۱۰ ثانیه طول می‌کشد و این کنسول به واسطه هارد دیسک SSD خود از سرعت باور نکردی بهره می‌برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار