نسخه جدید مجموعه مافیا معرفی شد

شرکت 2K Games به تازگی اعلام کرده است که نسخه جدید مجموعه مافیا، Mafia Trilogy نام خواهد داشت.

نسخه جدید مجموعه مافیا معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش بود که صفحه رسمی توییتری عنوان Mafia پستی را منتشر کرد که برداشت‌های زیادی از آن می‌شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پخش شدن شایعه ساخت نسخه‌ای جدید از مجموعه مافیا اشاره کرد. اما به تازگی شرکت 2K Games به طور رسمی اعلام کرده است که در حال ساخت نسخه‌ای جدید از بازی مافیا برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر هستند و از این طریق قصد دارند شکست آخر خود در مجموعه مافیا را جبران کنند.

شرکت 2K Games اعلام کرده که قرار است این بازی Mafia Trilogy نام داشته باشد و در حال حاضر مراحل توسعه خود را طی می‌کند. آخرین نسخه عرضه شده از مافیا در سال ۲۰۱۶ و با نام Mafia 3 وارد بازار شد که استودیو Hangar 13 مسئولیت توسعه آن را بر عهده داشت و داستان آن حول شخصیتی به نام Lincoln Clay که به دنبال عضویت در یک تیم جنایتی پیشرفته در شهر New Bordeaux بود، جریان داشت.

نسخه جدید مجموعه مافیا معرفی شد

این در حالی است که داستان دو نسخه اول مجموعه مافیا متمرکز بر جنایت‌ کاران کشور ایتالیا بود و شرکت 2K Games قصد داشت با تغییر داستان مجموعه خود در نسخه سوم، بتواند با ایجاد تنوع آمار فروش خود را افزایش دهد؛ اما این اتفاق نیفتاد و نسخه آخر این مجموعه شکست خورد.

شرکت 2K Games اعلام کرده که بازی جدید این مجموعه یعنی Mafia Trilogy قرار است در سال جاری وارد بازار شود و یک نسخه از آن نیز برای نسل بعدی کنسول‌هاعرضه شود. این بازی در دو فروشگاه Steam و Epic Games در دسترس کاربران پلتفرم کامپیوتر قرار خواهد داشت؛ درباره تاریخ عرضه این بازی نیز شرکت سازنده هنوز حرفی نزده است اما صفحه مربوط به این بازی در فروشگاه کنسول ایکس باکس، نشان می‌دهد که این عنوان در ۱۹ می سال جاری وارد بازار خواهد شد.

در ادامه تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار