فورتنایت، یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ۱۵ سال اخیر

اپیک گیمز به تازگی اعلام کرده است که بازی فورتنایت در حال حاضر بیش از ۳۵۰ میلیون گیمر دارد.

فورتنایت، به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ۱۵ سال اخیر تبدیل شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی فورتنایت در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین عناوین آنلاین سبک بتل رویال برای کلیه کنسول‌ها است که به واسطه پشتیبانی از قابلیت کراس پلی و همچنین رایگان بودن، توانست نظر بسیاری از گیمر‌ها را به خود جلب کند. در این بازی گیمر‌ها پس از ورود به نقشه بازی باید به دنبال اسلحه بگردند و با ساخت خانه یا دیوار از خود در برابر دشمنان دفاع کنند.

فورتنایت از زمان عرضه خود به اصلی‌ترین رقیب بازی PUBG تبدیل شد و در حال حاضر نیز در رقابت تنگاتنگ با این عنوان است، لازم به ذکر است که بازی Warzone که چند ماهی از عرضه آن در بازار می‌گذرد نیز یکی از مهم‌ترین و سرسخت‌ترین رقیبان دو بازی فورتنایت و PUBG است.

این بازی توسط فروشگاه اپیک گیمز طراحی  و وارد بازار شده است؛  اما به تازگی اپیک گیمز درباره عنوان فورتنایت اعلام کرده است که آمار گیمر‌های این بازی در حال حاضر به بیش از ۳۵۰ میلیون نفر رسیده است. به این ترتیب عنوان فورتنایت به یکی از برترین بازی‎‌های رایانه‌ای ساخته شده در سبک آزاد و بتل رویال تبدیل شد و جزو یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ۱۵ سال اخیر محسوب  می‌شود.

فورتنایت، به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ۱۵ سال اخیر تبدیل شد

مشخص نیست که به صورت روزانه چه تعداد گیمر جدید در این بازی ثبت نام می‌کنند و تنها اطلاعات جزئی موجود از آمار این بازی به استفاده ۳.۲ میلیارد ساعته گیمر‌ها در ماه آوریل مربوط می‌شود. آخرین آمار منتشر شده از این بازی به ماه مارس سال ۲۰۱۹ و با حدود ۲۵۰ میلیون گیمر مربوط می‌شود و آمار جدید منتشر شده از این بازی نشان می‌دهد میزان استقبال گیمر‌ها همچنان به اندازه زمان عرضه آن در بازار است.


بیشتر بخوانید: گوشی Realme 6 به رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد بود


به تازگی نیز سازنده بازی فورتنایت بخش‌‎های جدیدی را به آن اضافه کرده است که همین موضوع باعث استقبال بیشتر گیمر‌ها از این بازی شده است؛ علاوه بر این طبق اعلام اپیک گیمز در آینده نزدیک باید شاهد اضافه شدن چندین ویژگی جدید دیگر به این بازی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالیه واقعا، فقط وارزون یه ذره ای ازش بهتره
آخرین اخبار