رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از انجام ۱۰ عملیات نجات با همت آتش‌نشانان همدان خبر داد.

انجام ۱۰ عملیات نجات آتش‌نشانان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان ها یباشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بیاناتی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: شهروندان همدانی روز گذشته ۴۵۲ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۰ مورد منجر به عملیات شده است.
او ادامه داد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، پنج عملیات اطفای حریق و پنج عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در۲۴ ساعت فعالیت در ۶ خرداد ماه بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه ۱۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، اظهار داشت: تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۴۵ تماس اشتباه و متأسفانه ۳۸۲ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت پنج مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در خیابان بوعلی، حریق مغازه در مظفریه، حریق پارکینگ در خیابان عارف، حریق سطل زباله در رسالت و حریق درختان در بلوار جوان بوده و همچنین پنج مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک فرهنگیان، نجات افراد محبوس شده در منزل در دیزج، نجات حیوانات در جوادیه، مهار حیوانات در محمدیه و مهار اجسام در حال سقوط در کلپا بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: تعداد سه نفر نجات یافته طی این عملیات‌ها گزارش شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.