مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز گفت: ۸۷۰ سهمیه جدید بیمه برای کارگران ساختمانی استان البرز درنظر گرفته شده است.

مرتضی سلامی، مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که ۸۷۰ سهمیه جدید بیمه تامین اجتماعی برای کارگران ساختمانی استان البرز درنظر گرفته شده است، گفت: این سهمیه در اسفندماه سال نود و هشت به ما ابلاغ شده است و قطعا تا پایان سال نود و نه سهمیه بیشتری نیز برای کارگران ساختمانی استان البرز درنظر گرفته می شود.

او با بیان این که از آماری از کارگران ساختمانی بیمه نشده در دسترس نیست، افزود: سی و هفت هزار نفر از کارگران ساختمانی استان البرز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند و این آمار منهای آن دست از کارگرانی است که بازنشسته شده اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز حق بیمه کارگران ساختمانی را هفت درصد اعلام کرد و گفت: اگر اعتبارات لازم تصویب شود،  مخالفتی برای افزایش سهمیه بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی وجود ندارد.

او افزود: سهمیه های جدید درنظر گرفته شده براساس درخواست ها و مراجعات قبلی کارگران بین آنان توزیع می شود.

سلامی گفت: انجمن های صنفی کارگران درخواست دارند که سهمیه را به آنان واگذار کنیم تا خودشان بین کارگران توزیع کنند اما الزامی در این خصوص وجود ندارد و از گذشته توزیع سهمیه بیمه توسط خود تامین اجتماعی انجام می شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.