رئیس بیمه سلامت البرز گفت: دفترچه‌هایی که تاریخ اعتبار آن‌ها تا پایان سال گذشته بود تا خرداد تمدید شد.

جوانشیر، رئیس بیمه سلامت استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به دفترچه‌هایی که تاریخ اعتبارشان تا پایان سال گذشته بود، گفت: این دفترچه ها مشروط به داشتن برگه سفید تا پایان خرداد ماه تمدید شدند.

او افزود: برای خدمت رسانی هر چه بهتر و سریع تر به بیمه شدگان در سال گذشته بحث استحقاق سنجی در بیمارستان‌های دانشگاهی انجام شد و باتوجه به آن، بیمه شدگان بدون ارائه دفترچه و فقط با ارائه کد ملی می‌توانستند خدمت بگیرند، همین برنامه هم امسال برای بیمارستان‌های خصوصی و مراکز درمانی انجام خواهد شد.

جوانشیر در ادامه گفت: برای صدور دفترچه‌های المثنی، بیمه شدگان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و نمایندگی‌های بیمه و یا تماس تلفنی دفترچه خود را تحویل بگیرند.

او با توجه به موضوع بیماران خاص نیز گفت: بیمارانی که پرونده داشتند و برای دارو‌ها و بنا به نوع بیماری لازم بود که به پزشک مراجعه کنند، آزمایش ها و پاتولوژی برای آن‌ها دوباره انجام شود و پرونده‌ی شان تجدید شود، مقرر شد که تا آخر اردیبهشت ماه پرونده‌های آن‌ها تمدید شود و نسخه‌های قبلی خود را دریافت کنند.

رئیس بیمه سلامت البرز با اشاره به تلفن پاسخگویی ۱۶۶۶ گفت: این تلفن به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات هموطنان عزیز برای بیماری کرونا بوده و پزشکان ما در این مدت به هزار و سیصد تلفن پاسخ داده اند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.