سایت آموزش مجازی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها آخرین مهلت شرکت در کلاس های مجازی دروس نهاد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سایت آموزش مجازی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در پی درخواست‌های مکرر جمعی از دانشجویان آخرین مهلت شرکت در کلاس های مجازی دروس نهاد تا جمعه ۹ خرداد ماه تمدید شده است.

بر این اساس دانشجویان تا ۹ خرداد مهلت دارند درس‌های خود را پاس کنند. آزمون‌های پایانی و صدور گواهینامه‌ها قبل از ۱۵ خردادماه آغاز خواهد شد.

گفتنی است، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پی تعطیلی اضطراری دانشگاه‌ها اعلام کرد که دانشجویان می‌توانند دروس معارف خود را به‌صورت مجازی بگذرانند که علاوه بر جبران جلسات لغوشده، بخشی از نمره آزمون نهایی پایان ترم و نیز نمره تشویقی فعالیت کلاسی را دریافت کنند.

راهنمای آموزش مجازی دروس معارف دانشگاه

دانشجویان ابتدا وارد سایت ec.nahad.ir شوند، درصورتیکه ثبت‌نام نکرده‌اند؛ روی گزینه ثبت نام کلیک کرده و کد ملی خود را وارد کنند و سپس اطلاعات مربوط به خود را وارد سیستم کنند. همچنین رمزی که برای خود ثبت می‌کنند باید حداقل هشت کاراکتر داشته باشد سپس بر روی گزینه ورود به دوره جبرانی کلیک کرده و دروس معارفی که از اینترنت اخذ کردند را از لیست انتخاب کنند.


بیشتر بخوانید:  جزئیات برگزاری آزمون تولیمو ۲۰۲۰ اعلام شد


دانشجویان به ازای هر جلسه حضوری باید دو جلسه مجازی بگذرانند؛ به‌طورمثال اگر استاد درس مربوط سه جلسه جبرانی در نظر بگیرد دانشجویان باید موضوعات آن درس را انتخاب کنند و در مجموع حداقل ۶ جلسه بگذرانند؛ البته دانشجویان می‌توانند تعداد جلسات درسی خود را با استاد نیز هماهنگ کنند.

شرط فعال شدن فایل‌های آموزشی هر جلسه، قبولی در آزمون جلسه قبلی است.

در پایان دانشجویان با سپری کردن آخرین آزمون هر جلسه می‌توانند گواهی قبولی دریافت کنند؛ باید از این گواهی پرینت بگیرند تا با ارائه آن به استاد، نمره آن درس را به دست آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۳:۵۵ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام چرا نمیشه امتحان تفیر قران را بدم نوشته به دلیل اتمام پایان ترم امکان شرکت در ازمون نیست
لطفا راهنمایی کنید؟؟؟؟؟
Netherlands
M
۱۱:۱۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
سلام من نمیدونم چطوری تو ازمون های اندیشه اسلامی ۲ شرکت کنم
آخرین اخبار