فرماندار قصرشیرین گفت: ۳۰۰ میلیون تومان برای تهیه نقشه محله‌های حاشیه‌نشین «پالی‌آباد و امیدوار» این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مرادعلی تاتار روز سه شنبه در حاشیه جلسه بررسی وضعیت محله‌های حاشیه نشین قصرشیرین، گفت: اعتبار از سوی استاندار کرمانشاه در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته  و اقدامات لازم برای واگذاری زمین‌های ۱۷۶ واحد مسکونی محله قصرجدید (بلوکی ها) انجام شده  است.

تاتار اضافه کرد: با توجه به فرصتی که طبق تاکید رهبر معظم انقلاب از قبل زلزله ایجاد شد و با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش فرمانداری و استاندار کرمانشاه و پیگیری وزارت راه و شهرسازی قرار شد واحد‌های غیرمجاز این محله‌ها که توسط قشر ضعیف و کم درآمد ساخته شده به آن‌ها واگذار شود و لازمه این کار تهیه نقشه تفضیلی و نقشه شمیم بود تا این محلات نیز از زیرساخت‌های آب، برق، راه و فاضلاب همانند دیگر نقاط شهری برخوردار شوند.

اوگفت: رفع مشکلات مردم و حاشیه نشینی و همچنین محرومیت زدایی از سطح شهرستان اولویت اصلی کار مدیران است و سامان دهی این محلات (پالی آباد قصرجدید و انتهای امیدوار) در دستور کار ما و مورد تاکید استاندار کرمانشاه نیز هست و امیدواریم به زودی شاهد حل این معضل باشیم.
فرماندار قصرشیرین گفت: ظرفیت و پتانسیل بالای این شهرستان و وجود مرز‌ها باعث شد که در سال‌های گذشته افرادی به این منطقه مهاجرت کرده و اقدام به ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محله‌های حاشیه قصرشیرین کردند که عموما از قشر کم درآمد هستند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.