مدیر ستاد دیه استان همدان از آزادی ۱۷ زندانی محکوم غیرعمد در این استان خبر داد.

آزادی ۱۷ زندانی محکوم غیرعمد در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ یدالله روحانی منش، مدیر ستاد دیه استان همدان گفت: با اقدام و پیگیری‌های مجدانه عوامل ستاد دیه، از ابتدای امسال، ۱۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با مبلغ کل بدهی ۵۱ میلیارد و ۱۳۶ میلیون و ۳۳۴ هزار ریال از بند اسارت آزاد شدند.

او با بیان اینکه از میان زندانیان آزادی، ۳ نفر خانم و ۱۴ نفر آقا هستند، گفت: از این افراد ۱۳ نفر محکومیت مالی، یک نفر محکوم دیه، و ۳ نفر نیز از محکومان مهریه بودند.

مدیر ستاد دیه استان همدان ادامه داد: از مجموع بدهی ۵۱ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال، مبلغ ۲۵ میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال با دعوت از شکات پرونده‌ها و اخذ گذشت رضایتمندانه حاصل شده است.

روحانی منش ادامه داد: آورده خود مددجویان مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و مبلغ ۱۵ میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال نیز به صورت اعسار به تقسیط تأمین و پذیرفته شده است.

او با بیان اینکه کمک‌های پرداختی از سوی ستاد دیه جهت پرونده‌های مالی و دیه، مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال بوده است، گفت:  مبلغ ۵ میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال نیز از طریق تسهیلات بانکی از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.