روابط عمومی مجتمع فرهنگی مذهبی امام علی (ع) همدان از آزادی یک زندانی به همت هیئت امنای مجتمع فرهنگی امام علی (ع) این استان خبر داد.

آزادی یک زندانی به همت هیئت‌امنای مجتمع فرهنگی امام علی (ع) همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حامد صیفی، روابط عمومی مجتمع فرهنگی مذهبی امام علی (ع) همدان گفت: یکی از آئین‌های نیک ماه مبارک رمضان، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) است.

او افزود: به همین منظور، هیئت امنای این مجتمع با همکاری نیکوکاران توانستند با جمع‌آوری ۷۵میلیون تومان، زمینه آزادی یک زندانی با جرم غیرعمد را در نیمه ماه مبارک رمضان فراهم کند.

روابط عمومی مجتمع فرهنگی مذهبی امام علی (ع) همدان با اشاره به اینکه این زندانی ۴۲ ساله بوده و به دلیل ورشکستگی مالی ۶ سالی را در زندان به سر می‌برد، گفت: هزینه آزادی این زندانی به همت هیئت ‌امنای مجتمع فرهنگی امام علی (ع) تأمین شد.

صیفی اشاره‌ای به پویش «جایگاه بهشتی» به همت موسسه خیریه بیت‌الاحزان فاطمه (س) داشت و گفت: در این پویش قرار بود آن دسته از خانواده‌هایی که عزیزان خود را به دلیل کرونا از دست داده و موفق به برگزاری مراسم ختم و خیر اموات نشده‌اند در صورت تمایل هزینه‌های این مراسم را جهت طبخ و توزیع غذای گرم در میان نیازمندان در اختیار این مجموعه قرار دهند.

او ادامه داد: متأسفانه این طرح به دلیل عدم شناسایی کامل خانواده‌های عزادار از کرونا با موفقیت اجرا نشد و تنها ۳ خانواده ما را در اجرای پویش «جایگاه بهشتی» یاری نمودند.

روابط عمومی مجتمع فرهنگی مذهبی امام علی (ع) همدان گفت: به همین منظور این هزینه‌ها که از سوی خانواده‌های عزادار از کرونا و نیکوکاران تهیه شده بود برای مشارکت در طبخ و توزیع غذا در میان نیازمندان به جامعه ایمانی مشعر که فعال در این زمینه است اهدا شد.

صیفی افزود: این موسسه با هزینه‌های پرداختی به جامعه ایمانی، توانست در سه شب ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان و همچنین ۲ وعده سحر در روز‌های ۱۵ و ماه مبارک، غذای گرم در میان نیازمندان توزیع کند.

او افزود: این موسسه با همکاری هیئت رزمندگان استان توانست در این ایام ۵۷۰ پرس غذا در میان معلولین آسایشگاه حضرت ابوالفضل (ع) توزیع کند، برای عید سعید فطر نیز طبخ و توزیع همین تعداد غذا به همراه برگزاری جنگ شادی در این آسایشگاه در دستور کار موسسه قرار دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.