مهم‌ترین حوادث امروز (ششم خرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  مهم‌ترین حوادث امروز (ششم خرداد سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

حریق مغازه عینک فروشی چشمک

سعید بریزی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: امروز  ساعت ۴:۴۹ بامداد حریق مغازه عینک فروشی چشمک به آدرس چهار راه امام به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده که بلافاصله ۲ گروه اطفاء و امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند و در ساعت ۴:۵۳ به محل حادثه رسیدند و عملیات اطفاء و امداد را آغاز نمودند.

حریق مغازه عینک فروشی چشمک بدون تلفات جانی

او با بیان  اینکه   خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت افزود:علت حادثه در دست بررسی میباشد.

کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی آبادان

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق در مرز‌های استان، مرزبانان هنگ مرزی آبادان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر خارج کردن اقلام دارویی به وسیله یک دستگاه خودروی سواری از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران به سمت کشور عراق مطلع شدند که موضوع سریعا در دستور کار مرزداران قرار گرفت.

او افزود: مرزبانان با اجرای ایست و بازرسی در ورودی اروندکنار، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک که برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان تصریح کرد: مرزبانان در بازرسی از خودرو ۸ هزار و ۴۰ عدد کپسول رفع سنگ کلیه، ۴۶ هزار و ۴۰۰ عدد کپسول چاقی، ۴ هزار و ۲۰۰ حبه انواع قرص، ۲۱۶ عدد قطره رفع سنگ کلیه، ۵۲۸ عدد اسپری بینی در مجموع ۵۹ هزار و ۳۸۴ قلم داروی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند.

سردار پاکباز در ادامه با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه خاطر نشان کرد: حفظ و حراست از مرز و مقابله با هر نوع قاچاق اولویت مهم مرزبانی بوده و مرزداران با متخلفان و سودجویان به شدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.