نخست وزیر انگلیس از بازگشایی همه بازار‌های این کشور تا تاریخ ۱۵ ژوئن خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای‌نیوز، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد که بازارهای انگلیس از روز ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) بازگشایی خواهد شد.

نخست وزیر انگلیس گفت که بازار‌های روباز و نمایشگاه‌ها می‌توانند از اول ژوئن مطابق با یازدهم خرداد ماه بازگشایی شوند. جانسون گفته که پیش شرط بازگشایی اقتصادی توجه به قواعد بهداشتی است و مشتریان نباید بیمار شوند.

سایر خرده فروشان غیرضروری مانند مغازه‌های فروش مواد الکترونیکی، آتلیه‌های عکاسی و بازار‌های سرپوشیده می‌توانند فعالیت خود را از روز  ۱۵ ژوئن مطابق با ۲۶ خرداد مجددا آغاز کنند.

به شرکت‌ها گفته شده است که اقدامات زیادی را مانند رعایت فاصله‌های فیزیکی مناسب برای اطمینان خاطر مشتریان و کارکنان در دستور کار قرار دهند. از جمله دیگر دستورالعمل‌ها شستشوی مرتب بخش‌هایی است که مستقیما در دسترس مشتریان قرار دارد.

همزمان بوریس جانسون دستور بازگشایی مجدد مدارس را نیز صادر کرده و قرار است طی هفته های آینده مدارس انگلیس هم بازگشایی شوند. یکی از بیشترین خسارات ناشی از ویروس کرونا در اروپا را کشور انگلیس متحمل شده است. تاکنون بیش از ۲۶۱۱۸۴ نفر در انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، از این بین ۳۶۹۱۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار