مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان از تولید ماسک به همت ۲۵ خیاط بسیجی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سلیمی دریابیگی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان گفت: با توجه به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک بسیج دانشجویی در شهرستان سیرجان و حضور دانشجویان متخصص، جوان، پرانگیزه، جهادی و انقلابی، در رفع کمبود‌های ماسک این مجموعه بخشی از مشکل کمبود را برطرف و امروز هم شاهد توزیع تولیدات کارگاه بین قشر‌های نیازمند هستیم.

او با اشاره به اهمیت رعایت موارد بهداشتی و اولویت قراردادن حفظ سلامت افراد حاضر در کارگاه افزود: حدودا ۲۵ نفر خیاط بسیجی ثابت در شیفت‌های مختلف در طی روز از صبح تا عصر در کارگاه تولیدی مجزا، ضدعفونی شده و با لحاظ همه موارد بهداشتی حضور داشتند و دو نوع مختلف از انواع ماسک در کارگاه تولید شده است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان همچنین از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بسیج دانشجویی همزمان با عید فطر خبرداد و گفت: در این مرحله توزیع ۱۰۰ بسته کمک‌های مومنانه بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان بین نیازمندان توزیع شد و در مرحله اول هم که در نیمه دوم ماه مبارک رمضان انجام شد، ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.

سلیمی‌دریابیگی عنوان کرد: ارزش ریالی بسته‌های کمک مومنانه در هر مرحله ۳۰۰ میلیون ریال که شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا، شکرو مایع ظرفشویی بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار