مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع ۲۶ هزاربسته معیشتی بین مددجویان این نهاد و نیازمندان آسیب دیده از کرونا در قالب رزمایش مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه این رزمایش به فرمان مقام معظم رهبری از ابتدای ماه مبارک رمضان جهت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا اجرا شده است، افزود: اعتبارات هزینه شده این بسته‌های معیشتی از محل کمک‌های بنیاد مستضعفان، اعتبارات داخلی کمیته امداد، و گروه‌های مردمی و جهادی تامین شده است که به این ترتیب شاهد توزیع ۲۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد تومان بودیم.

الهی راد به کمک‌های خیرخواهانه بنیاد مستضعفان اشاره کرد و ادامه داد: با کمک بنیاد مستضعفان تا کنون ۴ میلیارد تومان اعتبار برای کمک به ایتام و تهیه بسته‌های معیشتی هزینه شده است.

او افزود:همچنین با کمک بنیاد مستضعفان ۷۰۰ میلیون تومان نیز برای تهیه سبد‌های کالای بیماران صعب العلاج تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

 مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از راه اندازی ۴۱ آشپزخانه جهت تهیه غذای گرم برای وعده‌های افطار و سحری مددجویان با کمک خیران و ۲ هزار نفر از گروه‌های جهادی و داوطلب خبر داد و افزود: از این محل تا کنون ۲۰۰ هزارپرس غذای گرم به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.