محدودیت‌ها در خرم آباد در راستای مقابله با کرونا تشدید می شوند

فرماندار شهرستان خرم آباد از تشدید محدودیت‌ ها در راستای مقابله با کرونا در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جعفر طولابی فرماندار شهرستان خرم آباد، در خصوص تشدید مصوبات جدید بر اساس شرایط استان و شهرستان که در وضعیت هشدار قرار گرفته است، تصمیمات زیر را اجرایی و عملیاتی برشمرد و گفت: ورودی خرم آباد از سمت جنوب، توسط پلیس راهور، نیروی انتظامی و هلال احمر مسدود و از ورود خودرو‌های غیربومی به داخل شهر خرم آباد تا اطلاع ثانوی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

او ادامه داد: ورود افراد (بومی و غیر بومی) به مناطق گردشگری و جاذبه‌های طبیعی شهرستان خرم آباد تا اطلاع ثانوی ممنوع می‌باشد. همچنین مسدودی راه‌های ورودی به پارک‌ها و بوستان‌ها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

فرماندار خرم آباد عنوان کرد: هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و تمام مراکز اقامتی شهرستان تا اطلاع ثانوی از پذیرش مسافر خودداری نمایند.

طولابی اظهار داشت: فعالیت رستوران‌ها به صورت بیرون بر بلامانع است. ارائه سرویس در سالن‌های پذیرایی اکیدا ممنوع می‌باشد.

این مسئول بیان کرد: اکیپ‌های بازرسی بر فعالیت صنوف مختلف در سطح شهر، با اضافه کردن تعداد نفرات و اکیپ‌های بیشتر، نظارت و سخت گیری لازم را در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعمال خواهند نمود.

او در ادامه با اشاره به اینکه اقامه نماز عید فطر در مساجد و مصلی الغدیر برگزار نخواهد شد، افزود: ورودی آرامستان‌ها همچنان مسدود بوده برپایی مراسمات تشییع، تدفین، چهلم، سالگرد به صورت گسترده و اعلام فراخوان ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.