فرماندار شهرستان هشترود گفت: همه شهروندان باید پروتکل‌های بهداشتی را برای مقابله با ویروس کرونا رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امینیان فرماندار شهرستان هشترود در جلسه پیشگیری ومبارزه با کرونا گفت: همه شهروندان باید پروتکل‌های بهداشتی را برای مقابله با ویروس کرونا رعایت کنند.

فرماندار شهرستان هشترود گفت:اگر شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند کنترل بیماری کرونا با امکانات بیمارستانی موجود در شهرستان مشکل خواهد بود.

او از برگزاری نماز عیدفطر در مساجد شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت:اولویت با مکان‌های رو باز است و برگزاری نماز در مصلی ممنوع می‌باشد.

امینیان گفت: هر گونه اجتماع اعم از برگزاری مراسمات ترحیم وعروسی تهدید علیه بهداشت بوده، بنابراین ممنوع می‌باشد و در صورت تخلف توسط دستگاه قضایی برخورد خواهد شد.

او گفت: اصناف و واحد‌های تولیدی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه فعالیت خواهند داشت.

امینیان گفت: در اماکن و سالن‌های ورزشی، ورزش‌های انفرادی در شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه فعالیت خواهند داشت و فعالیت ورزش های گروهی تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد.

امینیان گفت: بازارهفتگی (چهارشنبه بازار) هشترود هم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی از هفته بعد بازگشایی خواهد شد و مسئولیت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی  برعهده  شهرداری خواهد بود.

او با بیان اینکه خانواده افراد فوتی ناشی از بیماری کرونا که سرپرست خانوار بودند تحت حمایت بهزیستی خواهند بود افزود: اصناف آسیب دیده از کرونا می‌توانند با ثبت نام در سامانه کارا از دریافت تسهیلات اداره کار و تعاون اجتماعی برخوردار شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.