تصادف کامیون‌ها با ۳ کشته در اتوبان ساوه -تهران

در اثر برخورد دو کامیون در اتوبان ساوه -تهران ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

احمد علی امینی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: حادثه برخورد دو کامیون در اتوبان ساوه تهران ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت.

امینی افزود: در ساعت ۱۲:۲۹ امروز سوم خرداد ماه خبری مبنی بر برخورد دو دستگاه کامیون در محور اتوبان ساوه به تهران بعد از خروجی شهرصنعتی زرندیه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان زرندیه اطلاع رسانی شد.

او اضافه کرد: پس از اطلاع از این حادثه سریعا کد عملیاتی پایگاه اورژانس مرکز زرندیه به محل اعزام و پس از تریاژ مصدومین متاسفانه ۳ مصدوم این حادثه بعلت شدت جراحات وارده جان خودشان را از دست دادند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه بیان کرد: مصدوم دیگر پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل شد.

  بی توجهی به جلو علت سانحه

سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم  گفت: در بررسی کارشناس پلیس راه علت این سانحه رانندگی بی احتیاطی از سوی راننده خودروی ایسوزو به علت بی توجهی به جلو اعلام شد.

سرهنگ  کهریزی افزود: در این سانحه رانندگی در کیلومتر ۲۸ لاین غربی اتوبان ساوه – تهران به وقوع پیوست و گزارش آن در ساعت ۱۳ امروز  به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

او اضافه کرد: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل مشاهده شد این سانحه رانندگی در برخورد یک دستگاه کامیون ایسوزو و یک دستگاه کشنده ماک رخ داده است که به علت شدت تصادف، راننده و ۲ سرنشین خودروی ایسوز جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.