شب گذشته سرویس Xbox Live برای چهارمین بار در هفته‌های اخیر دچار مشکل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرویس Xbox Live شرکت مایکروسافت که یک سرویس اجرای بازی‌ آنلاین و چند نفره است امروز با مشکلات مختلفی رو به رو شد؛ این سرویس مدتی است که به طور موقت از دسترس کاربران خارج می‌شود و مایکروسافت پس از گذشت مدتی دوباره آن را در دسترس قرار می‌دهد. شب گذشته نیز این سرویس با مشکلاتی مواجه شده بود که باعث می‌شد کاربران نتوانند فهرست دوستان خود را مشاهده کنند و از عضویت در گروه‌ها نیز جلوگیری می‌کرد. شرکت مایکروسافت درباره مشکلات پیش آمده اعلام کرد که این مشکل اخیر در تمامی پلتفرم‌‎ها حتی Microsoft 365 اتفاق افتاد و محدود به ایکس باکس نبوده است.

علاوه بر این مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که در حال تلاش برای برطرف کردن این مشکل است، همچنین مایکروسافت اعلام کرده است که کاربران برای ورود به سرویس ایکس باکس لایو در کنسول ایکس باکس وان و پلتفرم کامپیوتر با مشکل مواجه هستند و تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند برای ورود به این سرویس اقدام کنند.

اختلال مجدد در سرویس Xbox Live

برطرف شدن برخی از مشکلات Microsoft 365

مایکروسافت خبر از بررسی وضعیت سرویس Microsoft 365 داد و اعلام کرد این شرکت قصد دارد هر چه سریع‌تر مشکلات موجود در این سرویس را برطرف کند. چند ساعت پس از انتشار این خبر، صفحه رسمی توئیتر مایکروسافت اعلام کرد که مشکلات به وجود آمده به طور کلی برطرف شده‌اند و گیمرها می‌توانند بدون وجود کم‌ترین ایرادی به سرویس چند نفره مایکروسافت دسترسی پیدا کنند.


بیشتر بخوانید


با این حال هنوز هم بسیاری از کاربران اعلام می‌کنند که سرویس آن‌ها دچار مشکل است و برای اتصال به این سرویس مشکلات زیادی دارند. این اولین بازی نیست که سرویس‌های مایکروسافت بخصوص سرویس Microsoft 365 دچار مشکل می‌شود و هفته گذشته نیز سرویس چت و مکالمه گروهی این سرویس از دسترس خارج شده بود. با این حال باید منتظر بود و دید که مایکروسافت برای رفع کامل مشکلات موجود در سرویس خود چه برنامه‌ای را در پیش خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار