سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، تست ۶۴ نفر دیگر در استان به کرونا مثبت شده اند، گفت: از آغاز اپیدمی این بیماری تاکنون، هزار و ۴۰۳ نفر در استان به این بیماری مبتلا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان تا ساعت ۱۵:۰۰ امروز دوم خرداد گفت: با ارسال ۳۰۱ نمونه به آزمایشگاه های استان کرمان، در ۲۴ ساعت گذشته تست ۶۴ نفر، شامل ۹ مورد بیمار بستری، ۳۱ مورد بیمار سرپایی، ۱۷ مورد پرسنل و ۷ مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده از نظر کرونا مثبت شده است.

 او با بیان اینکه از ۶۴ نفر مبتلای جدید، ۳۶  نفر زن و ۲۸ نفر مرد هستند، افزود: ۲۲ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۴۱ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است. 

شفیعی بیان کرد: در مجموع تعداد کل موارد دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان هزار و ۴۰۳ نفر، شامل ۶۵۹ نفر بستری و ۷۴۴ نفر سرپایی و اطرافیان بیمار است. 

 او افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک زن در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده است؛ بنابراین مجموع جان باختگان ابتلا به این بیماری از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در استان کرمان  ۶۹ نفر است.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار