معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: در دومین دوره ارزیابی و رتبه‌دهی سرآمدان علمی، عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر محقق سرآمد علمی کشور انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید منعم زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: در دومین دوره ارزیابی و رتبه‌دهی سرآمدان علمی، مسعود صلواتی نیاسر عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر محقق سرآمد علمی کشور انتخاب شد.

مجید منعم زاده با بیان اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف دستیابی جمهوری اسلامی ایران به مرجعیت علمی جهانی، فدراسیون سرآمدان علمی ایران را تاسیس کرده افزود: این فدراسیون سالانه ۱۰۰ نفر از اعضای هیات علمی کشور را که دارای دستاور‌های پژوهشی برتر (مطابق آیین نامه فدراسیون) باشد شناسایی و حمایت می‌کند.

او با اشاره به اینکه این افراد در دو گروه الف و ب قرار گرفته و بر اساس اعتبار علمی رتبه دهی و حمایت می‌شوند گفت: بر این اساس مسعود صلواتی با کسب اعتبار علمی ۱۶۸ در گروه الف فهرست سرآمدان علمی درسال ۱۳۹۹ قرار گرفت و امتیازات پژوهانه نقدی، اعتبار استفاده از شبکه آزمایشگاهی و امتیاز بکارگیری محقق پسا دکتری را دریافت کرد.

این عضو هیات علمی دانشگاه کاشان در گروه الف سرآمدان علمی ایران در سال ۹۸ کشور نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار