سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از پلمب دو کارخانه یخ سازی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط این مرکز و پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی آبادان خبرداد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نجمه سید آقا میری، سرپرست مرکز بهداشت آبادان با بیان اینکه در دو هفته اخیر، طی بازرسی‌ها و آموزش‌های متعدد به اصناف توسط تیم‌های کارشناسی، سعی در رفع مشکلات بهداشتی داشته ایم، گفت: اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند در حال حاضر، خط قرمز ماست و کسانی که از اجرای این مقررات به هر نحوی سرپیچی کنند با برخورد‌های قانونی ما مواجه خواهند شد.

وی افزود: دو کارخانه یخ سازی به علت عدم رعایت اصول بهداشتی در گام دوم فاصله گذاری اجتماعی، به ویژه به علت عدم لفاف گذاری بهداشتی پلمب شدند، همچنین ۵ کارخانه دیگه هم اخطاریه مربوط به رفع نواقص را دریافت نموده اند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان با اشاره به اینکه کووید ۱۹ در برابر یخ‌زدگی مقاوم است، ادامه داد: نظارت بر اجرای سختگیرانه مقررات در کارخانه‌های یخ سازی، که نقش مهمی در انتشار بیماری‌های فصلی منطقه و حتی کرونا دارند، در صدر اولویت‌ها و دستور کار، بازرسان بهداشت محیط قرار گرفته است.

سید آقا میری در پایان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون حدود ۱۴ هزار بازرسی از اصناف و اماکن مرتبط با موادغذایی و تجمعات عمومی توسط کارشناسان بهداشت محیط انجام شده که بیش از ۵ هزار مورد آن در خصوص اجرای مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی بوده است. امیدواریم که همشهریان عزیز با مشارکت موثر و اجرای توصیه‌های بهداشتی باعث دلگرمی ما باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.