معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: ۱۱ هزار و ۳۷۳ نفر در استان از تسهیلات مرتبط با جبران خسارت سیل در حوزه کشاورزی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسد عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان اظهار داشت : در جلسه امروز اطلاعاتی از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات مرتبط با خسارت دیدگان بخش کشاورزی به تفکیک بانک‌های عامل ارائه شد که در مجموع ۱۱ هزار و ۳۷۳ نفر در استان تاکنون از تسهیلات این بخش بهره‌مند شده‌اند.

او گفت : موضوع تسهیل در امورات مربوط به ضامنین مشمول پرداخت تسهیلات از دیگر موارد مطرح شده بود که مقرر شد به منظور تسریع خدمات رسانی به کشاورزان خسارت دیده از سیل، بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهایت مساعدت را به عمل آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان  افزود: از دیگر تصمیمات اتخاذ شده موضوع پرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان معرفی شده توسط جهاد کشاورزی استان بود که مقرر شد این فرآیند تا پایان خرداد ماه بدون وقفه انجام شود.

عبدالهی ادامه داد: موضوع پرداخت تسهیلات به واحد‌های پرورش آبزیان خسارت دیده از سیل نیز مطرح شد که مقرر شد موضوع به منظور بررسی و کارشناسی بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.