مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: بهبود کیفیت آموزشی برای ارتقاء دانش آموزان شهرستان در امتحانات و کنکور از اهمیت زیادی برخوردار است.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه هم اندیشی و هم افزایی بهبود کیفیت آموزشی با حضور معاون و کارشناسان آموزش متوسطه، سنجش و ارزشیابی تحصیلی و مشاوره در دفتر این مدیریت برگزار شد.

او افزود: بیماری کرونا علاوه بر اثرات جسمانی، اثرات روانی متعددی را بر پیکره جامعه بویژه دانش آموزان گذاشته است که لازم است کارشناسان آموزشی و مشاوره با شناخت آسیب های روانی، به کمک دانش آموزان بشتابند.

عبدی پور بیان داشت: دانش آموزان پایه های تحصیلی مقاطع مختلف در بحران کرونا با چالش های جدید آموزشی و تربیتی روبرو شدند که در مقطع متوسطه پایه های دوازدهم و دواطلبین کنکور این چالش ها بیشتر مشهود است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: به منظور تزریق پویایی، نشاط، انگیزه و اجرای رفتارهای متناسب با شرایط موجود، می بایست کارشناسان آموزشی و مشاوره ای از طریق مدیران مدارس با دانش آموزان پایه های دوازدهم و اولیا آنان ارتباط مستمر برقرار کرده و با ارائه راهکارهای مفید و کاربردی آموزشی و مشاوره ای دانش آموزان این پایه حساس را حمایت و همراهی کنند.

این مقام مسئول ادامه داد:  بسیاری از دانش آموزان پایه دوازدهم برای شرکت در آزمون کنکور ۹۹ برنامه ریزی و تلاش فراوان داشته اند که با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس روحیه آنان دستخوش نگرانی قرار گرفته است، این دانش آموزان مستعد شناسایی شده و در ادامه مسیر گام به گام برای آزمون کنکور یاری شوند.

او گفت: ارتقاء شاخص کنکور و بهبود کیفیت آموزشی دانش آموزان شهرستان بهبهان از مهمترین اولویت های مدیریت آموزش و پرورش بهبهان در راستای سند تحول بنیادین است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.