جدیدترین اخبار مربوط به شیوع کرونا در جهان، تعداد مبتلایان، جان باختگان و بهبودیافتگان در کشورهای مختلف را در این گزارش بخوانید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت تا صبح امروز (جمعه) شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به پنج میلیون و ۱۹۴ هزار و ۵۷۴ نفر افزایش یافته است. همچنین شمار جان باختگان بر اثر ابتلا به این ویروس به ۳۳۴ هزار و ۶۲۱ نفر و شمار بهبود یافتگان به دو میلیون و ۸۱ هزار و ۵۱۱ تن رسیده است.

آمریکا تاکنون با آمار یک میلیون و ۶۲۰ هزار و ۹۰۲ مبتلا به این ویروس، ۹۶ هزار و ۳۵۴ نفر جان باخته و ۳۸۲ هزار و ۱۶۹ نفر نیز بهبود یافته در صدر کشورهای آلوده به ویروس کووید-۱۹  قرار دارد.

جدیدترین خبر‌ها درباره وضعیت کشور‌های آلوده به ویروس کرونا و شمار مبتلایان جهانی را در زیر بخوانید:

ترامپ دستور بازگشایی عبادتگاه‌ها در آمریکا را صادر کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در بحبوحه همه‌گیری بیماری کرونا در این کشور دستور بازگشایی عبادتگاه‌ها در آمریکا را صادر کرد.

دونالد ترامپ گفت: اگر فرمانداران ایالت‌ها از بازگشایی عبادتگاه‌ها خودداری کنند شخصا دستور بازگشایی را صادر می‌کنم.

۴ سال پیش

ستاد مقابله با حوادث غیر مترقبه ایتالیا اعلام کرد تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۲۲۸ هزار و ۶۵۸ نفر رسیده است.

همچنین شمار قربانیان این ویروس کشنده در ایتالیا نیز به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر افزایش یافته و تعداد کل بهبود یافتگان نیز به ۱۳۶ هزار ۷۲۰ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

بر اساس آخرین آمار جهانی، با آلوده شدن ۳ هزار و ۲۸۷ نفر دیگر به ویروس کرونا در شبانه‌روز گذشته در انگلیس، تعداد مبتلایان به این ویروس به ۲۵۴ هزار و ۱۹۵ نفر رسیده است.

همچنین در این مدت ۳۵۱ نفر دیگر بر اثر ابتلا به این ویروس کشنده جان خود را از دست داده اند و تعداد قربانیان در این کشور اروپایی به ۳۶ هزار و ۳۹۳ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش

فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد در شبانه‌روز گذشته با مبتلا شدن ۹۵۲ نفر در این کشور به کرونا، تعداد کل مبتلایان به ۱۵۴ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

در این مدت همچنین با جان باختن ۲۷ نفر از شهروندان ترکیه‌ای تعداد کل قربانیان به ۴ هزار و ۲۷۶ نفر رسید.

۴ سال پیش
سازمان ملل: نظام بهداشت و درمان یمن در آستانه فروپاشی قرار دارد

ینس لائیرکه، سخنگوی دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل هشدار داد که سیستم بهداشت و درمان یمن همزمان و در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، در آستانه فروپاشی قرار دارد.

۴ سال پیش
پوتین: روسیه احتمالا با موج دوم کرونا مواجه می‌شود

ولادیمیر پوتین امروز جمعه و در جریان نشستی با حضور متخصصان و پزشکان گفت: ممکن است موج دوم شیوع کرونا در فصل پاییز و در اواخر اکتبر و اوایل نوامبر در راه باشد. ما باید این موضوع را در نظر داشته باشیم و برای وقوع چنین وضعیتی آماده باشیم.

رئیس‌جمهور روسیه افزود: همزمان با لغو تدریجی محدودیت‌ها ما باید آنچه را که متخصصان می‌گویند در نظر داشته باشیم؛ هم آنچه را که آن‌ها در داخل و هم آنچه را که همکاران آن‌ها در خارج از کشور می‌گویند.

در حال حاضر روسیه پس از آمریکا، از نظر شمار افراد مبتلا به کرونا دومین جایگاه را در میان کشور‌های جهان به خود اختصاص داده است؛ ۳۲۶ هزار و ۴۴۸ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۸ هزار و ۸۹۴ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

۴ سال پیش
تعداد مبتلایان در جهان از ۵ میلیون و ۲۲۱ هزار نفر گذشت

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی پایگاه اینترنتی ورلد میتر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۵ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۲۲۷ نفر رسیده است.

همچنین شمار جان باختگان نیز به ۳۳۵ هزار و ۱۹۱ نفر افزایش یافته است.

براساس این آمار، ۲ میلیون و ۹۷ هزار و ۴۳۵ نفر در جهان بهبودی خود را بازیافته اند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت عراق اعلام کرد با شناسایی ۸۷ نفر مبتلا به کرونا در عراق در شبانه‌روز گذشته شمار مبتلایان در این کشور به ۳ هزار و ۹۶۴ نفر رسید.

همچنین در این مدت با جان باختن ۷ نفر دیگر، شمار قربانیان نیز به ۱۴۷ نفر افزایش یافت در حالی که ۲ هزار و ۵۳۲ نفر نیز تا این لحظه بهبود یافته اند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد با مثبت شدن آزمایش ۲ هزار و ۶۴۲ نفر دیگر در این کشور که به کرونا مبتلا شده اند، تعداد مبتلایان به به ۶۷ هزار و ۷۱۹ نفر رسید.

در شبانه‌روز گذشته نیز ۱۳ نفر جان خود را از دست دادند و تعداد جان باختگان بر اثر کرونا در عربستان به ۳۶۴ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد با شناسایی یک شهروند سوری که به ویروس کرونا مبتلا شده و جان باختن یک نفر بر اثر ابتلا به این ویروس که هر دو از کویت به سوریه بازگشته بودند، شمار مبتلایان به ۵۹ نفر و قربانیان به ۴ نفر رسید.

همچنین ۳۷ نفر از مبتلایان به کرونا در سوریه نیز درمان شده اند.

 

۴ سال پیش
آخرین آمار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت کشورمان اعلام کرد از دیروز تا امروز، دو هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و  بدین ترتیب مجموع بیماران کووید- ۱۹ در کشور به ۱۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر رسید.
او افزود در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۳۰۰ نفر رسید. همچنین تاکنون ۱۰۲ هزار و ۲۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

 
۴ سال پیش

وزارت بهداشت و درمان افغانستان اعلام کرد: با ثبت ۵۴۲ فرد جدید آلوده به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در افغانستان تعداد کل افراد مبتلا به بیماری کووید نوزده به ۹۲۱۶ نفر در این کشور رسید.
همچنین وزارت بهداشت و درمان افغانستان، افزود: با فوت ۱۲ بیمار مبتلا به کووید نوزده، تعداد جان باختگان به ۲۰۵ نفر افزایش یافت. تعداد بهبود یافتگان نیز به ۹۹۳ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت فیلیپین روز جمعه از ۱۶۳ مورد جدید ابتلا به کووید - ۱۹ در این کشور خبر داد که با این آمار جدید، شمار مبتلایان به ۱۳ هزار و ۵۹۷ نفر افزایش یافت.

این وزارت‌خانه همچنین اعلام کرد ۱۱ مورد جدید تلفات ناشی از ابتلا به کووید - ۱۹ نیز گزارش شده است که به این ترتیب شمار قربانیان به ۸۵۷ نفر افزایش یافت.۹۲ نفر دیگر از بیماران نیز در فیلیپین بهبود یافتند و شمار افراد بهبود یافته به ۹ هزار و ۶۴۸ نفر افزایش یافت.

 

۴ سال پیش

مقامات بهداشتی مالزی روز جمعه اعلام کردند ۷۸ مورد جدید ابتلا به کووید - ۱۹ در این کشور گزارش شده است. مقامات بهداشتی این کشور همچنین اعلام کردند یک مورد جدید تلفات ناشی از ابتلا به کووید - ۱۹ نیز در کشور گزارش شده است.

 

۴ سال پیش
جدیدترین آمار روسیه

مقامات روسیه روز جمعه اعلام کردند در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ مورد مرگ ناشی از ابتلا به «کووید-۱۹» در این کشور ثبت شد که افزایشی قابل توجه را نشان می‌دهد. به گفته مقامات روسیه، شمار موارد فوتی ناشی از این بیماری تاکنون در مجموع به سه هزار و ۲۴۹ نفر رسیده است. همچنین با ثبت هشت هزار و ۸۹۴ مورد جدید ابتلا، مجموع موارد ابتلا به ویروس کرونا به ۳۲۶ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.

 

۴ سال پیش
آخرین آمار آمریکا

تاکنون یک میلیون و ۶۲۱ هزار و ۱۹۶ نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۸۲ هزار و ۲۴۴ نفر بهبود یافته و تعداد ۹۶ هزار و ۳۵۹ نفر نیز جان باخته‌اند.

۴ سال پیش

کیم یونگ بئوم، معاون وزیر دارایی کره جنوبی، اعلام کرد: با توجه به اینکه همه‌گیری کرونا، صادرات و مصرف را فلج کرده است در سه ماهه دوم سال جاری با شدیدترین رکود اقتصادی سه ماهه روبرو خواهیم بود.

۴ سال پیش
آمار واقعی جان باختگان کرونا در ایتالیا ۱۹ هزار نفر بیشتر از آمار رسمی است

سازمان امنیت اجتماعی ایتالیا اعلام کرد شمار جان باختگان کرونا در ایتالیا بین ماه‌های مارس و آوریل می‌تواند ۱۹ هزار نفر بیشتر از آماری باشد که توسط مقامات دولتی اعلام شده است.

۴ سال پیش
ثبت ۲۵۳۲ مورد جدید ابتلا در عربستان

وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۵۳۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونای جدید در این کشور ثبت شد و مجموع موارد ابتلا به ۶۵ هزار و ۷۷ نفر رسید.

تاکنون ۳۵۱ نفر جان باخته اند و ۳۶ هزار و ۴۰ نفر نیز بهبود یافته اند.

۴ سال پیش
بیش از ۱۰۰ پلیس آمریکایی بر اثر کرونا جان باخته‌اند

 پلیس آمریکا (FOP) دیروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد بیش از ۱۰۰ افسر پلیس در سراسر آمریکا پس از مبارزه در خطوط مقدم با بیماری کووید-۱۹ جان باخته اند.

بر اساس گزارش این انجمن، از ابتدای شیوع ویروس کرونا در آمریکا ۱۱۱ افسر پلیس به کووید-۱۹ مبتلا شده و جان باخته اند.

۴ سال پیش
۴۶۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در آلمان

موسسه رابرت کخ آلمان (RKI) روز جمعه اعلام کرد شمار موارد تایید شده ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور با ۴۶۰ نفر افزایش به ۱۷۷ هزار و ۲۱۲ نفر رسیده است.

موسسه رابرت کخ آلمان همچنین اعلام کرد شمار جان باختگان مبتلایان به کووید-۱۹ نیز با ۲۷ نفر افزایش به هشت هزار و ۱۷۴ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
شمار قربانیان کرونا در برزیل از ۲۰ هزار نفر فراتر رفت

وزارت بهداشت برزیل اعلام کرد با ثبت ۱۱۸۸ مرگ جدید ناشی از کرونا، شمار قربانیان این همه گیری در این کشور به ۲۰ هزار و ۴۷ نفر رسید. 

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور نیز با افزوده شدن ۱۸ هزار و ۵۰۸ مبتلای دیگر به ۳۱۰ هزار و ۸۷ نفر رسید.

۴ سال پیش
مرگ ۱۲۵۵ نفر دیگر در آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته

 دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا اعلام کرد در بیست و چهار ساعت گذشته, ۱۲۵۵ نفر دیگر از شهروندان این کشور از عوارض ناشی از بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده اند.

۴ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار