سخنگوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا بندرماهشهرگفت: توجه نکردن به پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی وضعیت بندرماهشهر را از نظر کرونا ویروس خطرناک می کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی دبیر و سخنگوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا بندرماهشهرگفت: توجه نکردن به پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی وضعیت بندرماهشهر در آستانه عید فطر را خطرناک می کند .

او بیان داشت: طی ۲۴ساعت گذشته ۲۸مورد جدید ابتلا در شهرستان بندرماهشهر شناسایی که ۱۸ نفر در بیمارستان بستری شدند که از  این تعداد مبتلا شدگان به ویروس کرونا ۱۲نفر ساکن بندر ماهشهر مناطق شهرک طالقانی ۲نفر، خیابان مطهری ۲ نفر، شهرک مدنی۲نفر، شهرک شهید رجایی، خیابان آیت الله سعیدی، فاز۳، فاز۲، فاز۵ هر کدام یک نفر که تعداد پنج بیمار ساکن بندر امام خمینی (ره) مناطق کوی دستغیب ۳ نفر فاز۳ و کوی چمران هر کدام یک نفر و یک نفر ساکن روستای شهرک قدس در بیمارستان‌های شهرستان بستری و تحت مراقبت می‌باشند

شنبدی افزود: تعداد ۱۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده امروز از اطرافیان بی علامت بیماران یا افراد دارای علائم خفیف هستند و این بیماران در مراکز ۱۶ ساعت‌ها غربالگری شدند.

سخنگوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا بندرماهشهر تصریح کرد: در این راستا به این افراد آموزش‌های لازم داده شده و در منزل قرنطینه خانگی هستند و تعداد ۷ بیمار مبتلا به بیماری کوئید ۱۹ساکن بندر ماهشهرمناطق ناحیه صنعتی ۲نفر، فاز ۴، خیابان امام، خیابان شریفی، شهرک طالقانی فاز۵ هرکدام یک نفر، ۳ نفر از مبتلایان ساکن شهر بندر امام خمینی (ره) مناطق کوی دستغیب، راه زینب و فاز۳ هستند.

این مقام مسئول گفت: تاکنون تعداد ۲۵۷بیمار قطعی کووید۱۹در شهرستان بندر ماهشهر شناسایی شد که تعداد۱۴نفر از آن‌ها از نیرو‌های خدوم بهداشت و درمان هستند و به دلیل توجه نکردن بعضی شهروندان به توصیه‌های بهداشتی بر تعداد بیماران بستری افزوده شده و در حال حاضر ۴۷بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های شهرستان بستری که تعدادی از آن‌ها بدحال و وضعیت مناسبی ندارند.

او ادامه داد: انتظار داریم که شهروندان با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر جهت جلوگیری از انتقال بیماری و قطع زنجیره ویروس از دید و بازدید و حضور غیر ضروری در بازار‌ها و اماکن شلوغ خودداری نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.